|
|
|
|---|---|
|
Har just sålt min E39:a och letar E38:a. Någon som känner till den här bilen och har info om den? Vad säger ni om priset? Länk! Alpina B8 Länk | |
| Lik? | |
|
Ingen aning, inte sett den! Ser ok ut på bilderna! Alpina B8 Länk |
|
|
Avställd sedan två år tillbaka, måste besiktigas senast 2012-09-30 Ser rätt sunkig ut redan på bild, så det lär ju inte bli bättre på plats. |
|
|
Den bilen har vart till salu sen evigheter tillbaka och stammis på blocket..det säger väl en hel del Abbe :) Leta vidare är mitt tips! BMW M-POWER |
|
|
Ok, då vet jag! :) Alpina B8 Länk |
|
|
Den här då:Länk Alpina B8 Länk |
|
|
Varför inte denna? Länk Bättre bil rent spontant utan närmare granskning än den vinröda, den har vart till salu ett tag nu så lite prutmån lär det finnas dessutom... BMW M-POWER |
|
|
Har sett den, klart fin men importerad och jag orkar inte förska på historiken på en importbil! Är det en bil du känner till? Alpina B8 Länk |
|
|
Nej, dessvärre som jag nämnde ovan har jag inga närmare uppgifter om bilen men förstår om du inte orkar kolla upp bilen och dess historik pga import. Är Sv-såld ett absolut krav? BMW M-POWER |
|
|
Nej, är alla detaljer redan "serverad" så är import något problem! Alpina B8 Länk |
|
|
Inte något problem! Alpina B8 Länk |
|
|
Hittat något ännu? Vad hade du för budget? Den här kanske? Länk BMW M-POWER |
|
| Fanns en E38 på PwrB igår. Lacken var kass men mkt var bytt o priset var lågt, ca 13' o 30' mil. Eftersom du ändå inte letar efter finare bilar så hade det räckt långt.Den kan bli fin. | |
|
Gino, budgeten VAR max 55, höjdes till 65 och höjdes ännu mer! Till 99.95% säkerhet köper jag 740-99:a, sv-såld och 15k mil idag! Har köpt bilen osedd, sett bilder på den bara, kompis har sett den, han och flera andra intygar att det är en mycket fin bil och säljaren är inte direkt okänd i BMW CS kretsar! Så jag känner mig trygg med det hela ändå, fast lite nervöst ändå! :) Säljaren levererar bilen på eftermiddagen idag. Den bil du länkar till har jag tittat på annonsen många gånger men pengarna räcker inte då jag inte sålt B8:an än. Turbo4ever, vem har sagt att jag INTE letar efter fina bilar?! Poängen med att fråga om bilar här är just att få tag på så fin bil som möjligt för så lite pengar som möjligt och att slippa lägga tid och pengar på att åka runt titta på massa bilar som inte är så fina som de utlovas! Jag känner mig själv, jag kan inte låta bli och fixa skavanker och brister, kan bara inte leve med det! Den bilen du hänvisar till skulle i längden bli dyrare ön den jag köper idag. Alpina B8 Länk |
|
|
Grattis, du lär ha fått bilen nu :) Du lär nog trivas med en av snyggaste bilarna genom tiderna. Se bara till att oljepumpsbultarna är åtgärdade men det känner du säkert till. BMW M-POWER |
|
|
Tack! Japp jag är nöjd även om det finns saker att fixa på den! Oljepumpsbultarna tar jag vid nästa service. Alpina B8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.