AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
80.846

HITTAD M550D

Sida 6 av 6
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

Bilförsäljare, fastighetsmäklare och zigenare litar jag lika mkt på.
Förhoppningsvis så klickar intressenter till bilen på den gratis Carfax-rapporten i Blocket annonsen.
Där finns det för en gång skull vettig info, att fordonet har varit stulet och antal ägare i Sverige är fem.
Blir svårt att förklara för säljaren ;)
Annonsen borta, vad hände? Hedin bil Gbg ännu ägare.

/Anders
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

Nån dum fan som köpt skiten men ägarbytet har inte gått igenom på grund av alla röda dagar den sista tiden?
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Det är samma bil som är ute igen? Länk
3700 mil. 569.000 kr, Malmö
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Ja, det är samma.

-------
//Lövet
Hedin Bil inte längre ägare. Sålde väl bort den till nån mindre nasare?

/Anders
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Eftersom den är till salu bara några dagar efter Hedin sålt den så - antagligen.

-------
//Lövet
Alltid tryggt när det står "bmw" som namn :)
Vad är det för fel på bilen? Den blev stulen och fick skador, vad för skador?
Den ser ju jättefin ut!
Jag blev rånad på den.
Sen har dom kvaddat den så den är lagad för över 400,000 kr.
Tråkigt att höra. Vad var det som blev lagat? Hur stora var skadorna?
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Ute igen, säljaren är tydligen en kille som heter BMW och som gillar tuggummi...;)

Länk
st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
Det kanske är något alldeles EXTRA med den ;)
Na
784
Naikon
BMW 530iA E39
Googlar man på JOC860 så är denna tråd det första resultatet. Hoppas eventuella köpare faktiskt googlar först...
Vi
16
VildDjuret
530iX M Sport (G31) 2018
Drar en liten lättnadens suck här.
Var inne på Hedin i början på vintern och pratade med den något åldrade hårdsnusande mytomanen ang JOC860 som väckt mitt intresse då jag var på jakt efter en vettigt specad M550.
Reagerade direkt på att han själv prutade ner den 40K utan att jag öppnade munnen och erbjöd provkörning på direkten.
INTE ETT ORD om något och hävdade att den endast haft en ägare (hade dock andra uppgifter på ägare enl transportsttyrelsen)
Gick dock inget längre med det hela med tanke på samtliga 4 kanstötta 434M fälgar samt märken i inredningen förutom stenskott i hela fronten. Några veckor senare dök den upp på blocket på ett något högre pris (bilhandlare i södra sverige) för att lika snabbt försvinna och dyka upp i en privatannons under namnet "Bmw" och med tuggummi i mugghållaren (homestyling?)
så sannoligheten är stor att vår åldrade hårdsnusande mytoman krängt bilen till något halvbekant snasare i malmö som även han fått bilens historik i efterhand.
Karma is a bitch!

Stefan, Sjukt tråkigt att höra om vad du och dina utsattes för och en klapp på axeln för att du inte lät idioterna avskräcka dig från att köra bilen som DU vill ha.
Överväger starkt att frångå min BMW originalförsäkring här.
Träffade en bekant i Sälen i påsk som berättade att den var köpt av någon i Gnesta alltså där jag blev rånad.
Snacka om att vara tillbaka på brottsplatsen.
Trodde alla därifrån skulle låta bli att köpa den.
La
305
Latorparn

325da Touring -08
120dm -14
Saab Sonett 3 -72
Jo, stämmer. En marmorfabrikör i Gnesta äger numera bilen.
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
En till M550d som en privatperson blivit rånad på. Länk

Ser vi den i ett värdetransportrån, smash & grab, eller liknande snart?
Lasse Karlsson
Är bara avundsjuka!! Blir så j.... förbannad på alla som irriterar sig på att man/nån vill köra BMW! Har själv en M6:a-16 o en X5-07 4,8. Har aldrig köpt BMW för att i första hand imponera på folk! utan för att jag helt enkelt tycker, att mina BMW:s är underbara bilar!

För mig är BMW:s "slogan" BMW, när du älskar att köra! klockren! Faktiskt riktigt kul att bara ta X5:an på en tur, underbar komfort, stor o rymlig, bra o smidig att packa i, köra familjen, o jobbarkompisar till jobbet, också till på köpet, bra drag under huven! och det gör ju inte det hela tråkigare! Man lever bara en gång! och vill man unna sig att åka BMW, ska man väl för f.. få göra det utan att andra idioter ska störa sig på det, hela tiden!

Jag åker som sagts inte BMW för att reta andra, utan för att jag älskar bilen som sådan! Sen är det förstås kul att ha en riktigt läcker bil! inte tu tal om det! Men att jag har BMW, är för att jag vill det! och inte för att impa på andra!! Visst kostar det en slant att ha dessa bilar, men jag prioriterar detta, och tycker att det är värt vartenda öre, alla dar i veckan!!

HA DET!!

modolasse
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.