|
|
|
|---|---|
|
Vilken färg och fälgar tycker ni är snyggast på M3 E90 coupe? Och vilken färg tycker ni är snyggast till en M-bil? | |
| menar E92! | |
|
Frozen grey metallic är sjukt snygg, men jag har bara sett den på en bil, denna. Länk Verkar vara en ovanlig färg... |
|
|
Estorilblå och bostongrön ligger i topp på min lista över M-färger. Finns tyvärr inte på E9X färgkartan. Hmm, induvidual... =) --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
| Frozen white finns väl också? Med svarta fälgar och tonade rutor är den riktigt mumma! | |
|
Frozen white finns inte, du tänker nog på Mineral white. |
|
|
OBS! Blev lite osäker på om frozen white finns eller inte, mineral white är dock en otroligt Läcker färg på exempelvis M3 E92. |
|
| Frozen white finns och i motsats till frozen grey en riktigt ovanlig färg, jag känner till två tillverkade. Monte carloblå är snyggast till e92. | |
|
själv röstar jag på Jerez svart. /Anders |
|
| Min röst lägger jag på *Sonora Metallic* Länk | |
| Håller med dig vinyl, den färgen är snygg. BTW, fälgarna på bilen i länken var också snygga. Någon som vet vad de heter? | |
|
Sepang bronze metallic :) |
|
|
Monte Carlo blå Mineral White Red Resterande färger utgår! |
|
| Mineralvit helt klart :) | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
<------------------- Alltid :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
| Estorilblå alla gånger! :) | |
|
Jag röstar för Champagne Quartz metallic. Sjukt snygg pearleffekt. Den finns som individual till 5serien och vi har bara levererat ut en bil i den färgen. |
|
|
Bland de vanligare färgerna som inte sticker ut särskilt mycket är mina favoriter Mineralvit och Spacegrå. Dakargul och Oxfordgrön passar vissa modeller. Skulle aldrig välja en "Frozen"-färg eftersom det är så opraktiskt: Länk |
|
|
röstar på brilliant vit : Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.