|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Hej! Önskar att ngn M 70- ägare imorrn hade möjlighet att göra följande lilla test: Öppna huven - Slå på tändningen- Observera det vä spjället medan Du trycker gasen i botten. Hur mycket rör sig spjället?? Mitt öppnar ca 20 grader. Kan det vara rätt? MVH /// Paap Reeder |
svardska |
Hej Paap! Mkt riktigt! min gör precis samma sak och den går som en Omega så det skall nog vara så. mvh |
Paap Reeder |
Hej och tack för info! Vet Du att man kan handvrida spjällen i öppningsriktningen! Upptäckte det vid en av mina analyser. Undrar om det skulle fungera med handgas? mitt i all elektronik. Återkommer med rapport när jag fått mer fräs än tomgången på´n. MVH /// Paap Reeder |
svardska |
Du kan du ju bara dra ett snöre in i kupen så är alla problem lösta! |
svardska |
Hur går det Paap? Vi är nog ett gäng som sitter på läktaren och väntar! Har BMW gubben kommit hem från semestern så du kan koppla upp henne? |
Paap Reeder |
Hej Vinkeltolvor! Har inte hunnit fixa nått mer på länge. Nu på torsdag kl 0800 (om en vecka) skall dock jag till Larsson i Huddinge. Åker flak dit och om han är bättre än jag och BMW Power forum tillsammans så åker jag M 70 hem. Givetvis kommer rapport. När den sedan gått igång är det nog säkrast att alla håller sig på höger vägkant. Dock behöver Ni inte sakta ner. MVH /// Paap Reeder |
Paap Reeder |
Hej Vinkeltolvor! Lägesrapport: Min M 70 är fortfarande på akuten. Inga fel på boxarna 3+3 i reserv. Likafullt tror hon att insprutarna skall vara vidöppna. Kanske tror hon att det är körning på autobahn i ett svagt uppförslut som gäller varför hon ger allt även på tomgången. I morgon kommer hon hem i vilket fall. På flak eller per egen motor. MVH /// Paap Reeder |
svardska |
hur gick det paap? flak eller för egen maskin. |
Paap Reeder |
Hej Vinkeltolvor! Hon har ännu inte gått igång annat än på tomgång - trots alla elektroniska test på firman. Pengarna samt startmotorn - som jag tidigare motionerat rätt häftigt med tog slut. Får hem henne i morgon på tisdag per flak. Sedan har jag en del ideér nu när jag fått alla boxarna checkade + viss annan kringutrustning kollad. Vinkeltolvor är som kvinnor - ett eländes bök är det me´dem men man kan inte va´utan dem. Mera ori kommer. MVH /// Paap Reeder |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.