|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är ny medlem, ni verkar riktigt duktiga här att forska reda på saker om bilarna så jag hoppas att ni kan hjälpa mig. Äntligen finansiering fixad, jag kommer nu köpa en M5 E60 :) Gärna en 2007a men inte supersuperviktigt men rätt så... Förmodligen så kommer jag lacka om den totalt så färgen spelar mindre roll. Den jag har hittat närmst är denna, dock har den 16 ägare (massa bilfirmor emellan och flera som har bytt varannan dag?? Fischy. Gjorde en carfax och såg inga problem direkt. Men fullt M-testad utan problem och 1 års garanti. Låter bra? Vad tror ni? Gärna snabbt svar om det går. Länk | |
|
Känns inte denna vettigare? Länk |
|
| Killen som äger den första jobbar som recondare och verkar vara väldigt pedant så jag betvivlar inte att den är välskött från hans ägande i alla fall! | |
|