|
|
|
|---|---|
|
Efter en del besvärliga problem med min X3 och 335a är allt ordnat, Det var M-bilar i V-ås som grejade det. Jag fick nytt bromssystem till X3an utan kostnad genom att jag har köpt bilen där trots att det är en -05. På 335an byttes spridare på garanti. Det finns garanterat inte många firmor som ställer upp som de har gjort. 335an levererades utan kostnad hem till bostaden ! | |
| Härligt! Vart i vrås ligger M - Bilar? | |
| Länk | |
|
Vill inte förstöra din glädje, men M-Bilar i Västerås är dom värsta klåparna jag haft att göra med. Jag bor i Västerås, men använder aldrig M-Bilar. Åker istället till Uppsala och tar bussen hem igen när BMWn ska få service / reparation. :( Aros Auto i västerås är helt OK, även om dom inte är helt 100 på nyare BMW. |
|
|
Scalare: Berätta vad dom har gjort för hemskt då? Aros auto har ju noll koll på BMW när man ringer o frågar om nått, dom kanske är bättre på att skruva... |
|
|
Det är väl bra om M-Bilar gör bra jobb. Men så var det inte för mig... För fyra år sedan köpte jag min bil hos M-Bilar. Bilen var det inga större fel på men servicen var en katastrof (då). Tänker inte gå in på några detaljer men en av händelserna kan ni se här: Länk (2009-07-02 23:34) Tyvärr brände M-Bilar mitt förtroende för dem. Har inte satt min fot på den firman sen dess. mvh/ Anders |
|
|
M-Bilar har dömt ut prylar som ej varit trasiga. Ljugit rakt upp i ansiktet när dom beskrivit utförandet av jobb. Utfört jobb som slutat med sämre funktion än innan rep. Dom svarar aldrig i telefonen. Dom är otrevliga och arroganta. Med mera, drar mig mer och mer varje gång för att gå in där trots att man ibland måste :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.