|
|
|
|---|---|
|
Hej folkens. Jag var i Stockholm idag o hämtade en bil till en polare. medan jag sitter på Bromma och väntar på att bli hämtad sitter jag med klösbrädan (Ipaden) och fillurar lite. ramlar då in på Vtechs hemsida och läser 290 hästar och 600 i vrid. och på lönedagen som det var i dag. Ringde ju direkt till Vtech och efterosm jag skulle förbi södertälje på vägen hem så tänker jag dyka inom. så sagt som gjort. Dök inom och pratade några minuter med killen och sa. Japp ge mig en box sedan kör jag hem och skickar upp filen. Det är då det händer. han säger upp till 2 dagar o jag ramlar i koma. 2 dagar Heyyy jag är kille ju. det är NU det gäller. Well well. jag köper boxen och är hemma vid 8 på kvällen läser in filen och skickar iväg den. skickar även ett sms att jag fått i väg filen. och 30 min senare kommer filen. Dunk rakt in i bilen o den går som en lastbil. Grymt vilket vrid och slippa vänta 2 dagar utan 30 min och vipps var den i box. Så snabb service och allt fungerade klockrent efter manualen. Kan bara rekomendera de. Löp o köp :-) | |
| Ok... | |
|
Dom är grymt serviceminded och verkar typ jobba jämt :D Kan dock vara lite svåra att få tag i både på tele och mail men antar att dom har mycket att göra. Dom har även inga problem att fixa specialmappar precis som du vill ha dom! Mvh Chrille aka. Chriz Loud |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.