|
|
|
|---|---|
|
Då är det dags för ännu en höst träff i väst! Denna gången är det i Viskafors, 1 mil söder om Borås, Herrgårdsvägen 10, Gamla Prästgården kl 15:00. Vi ska börja med fika och njuta av ”delikatess”choklad hos där vi också får lite mer info om deras verksamhet och ”den riktiga” chokladen. Zebeda Chocolate Länk OBS! Anmälan krävs då dom vill gärna veta hur många vi blir! Medtag gärna kontanter då dom för tillfälle saknar kort apparaten men det finns en bankomat ca 50m därifrån. Ca 16:00 drar vi iväg mot Ulricehamn på riktig sköna vägar där svettig ratt och varma bromsar kan lätt förekomma. Dessvärre måste vi ta oss genom Borås så vägval kan verka lite krångligt men det bästa om vi ska hålla ihop... Ca 17:30-18:00 efter en bensträcka fortsätter vi tillbaka mot Borås till Viskafors igen för en mat bit bestående mestadels av pizza. Det blir även lite hjärngymnastik och priser! Sträckan är 13 mil mestadels på s.k. små vägar som är jätte fina dock finns det några sämre bitar. Är den totala sträckan för långt så meddela mig detta så kan jag korta till den lite. Körningen består av 2 etapper: Etap 1: Sträcka 69km START: Herrgårdsvägen, Viskafors Mål: ”Bryggan”, Strandgatan, Ulricehamn (vid sjön) Länk Etap 2: Sträcka 58km START: ”Bryggan”, Strandgatan, Ulricehamn (vid sjön) Mål: Viskafors Pizzeria, Varbergsvägen/Postgatan Länk Alla BMW och entusiaster är varmt välkommna! BMW - Beroende Med Wilja | |
|
Anmälan kan göras till mig via Power/E-post eller här i forumret/tråden innan 1/9. BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Det är en månad kvar... Är det verkligen ingen som är intresserad???? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Som boende i Varberg är jag absolut intresserad, vågar däremot inte ge något definitivt besked än. /Masten |
|
|
Jag är intresserad, men det är långt kvar till sista anmälningsdag, så det dyker säkert upp flera. BMW CS #5206 |
|
|
Tog mig en sväng idag o det pågår ett bro byggarbete i Hökerum så rutten i etapp 1. Kan lägga om men då blir den 76km istället för 69km men på så sätt kan vi slipa en sträcka med lite dåligt väglag. Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
10 dagar kvar till sista anmälnings dag!!! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Om vi skippar chokladen o väder tillåter finns det intresset att ta en mat bit i U-hamn? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
EFTERSOM DET INTE FINNS NÅGOT INTRESSE O INTE ETT ENDA ANMÄLAN HAR KOMMIT IN SÅ STÄLLS TRÄFFEN IN! IGEN! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.