|
|
|
|---|---|
|
Min E36 328i Touring med m-sport-chassi är fantastisk! Mer komplett bil får man leta efter tycker jag. Nu senast åkte vi från Göteborg till Zagreb & Zadar och tillbaka och den hänger lätt med i vänsterfilen i alla länder om man vill, samtidigt som medelförbrukningen över 50L stannar på ca 0,8 L/mil (!). Oljeförbrukningen var inte synlig på stickan under dessa 430mil. (Dvs oljenivån verkade konstant.) Bilen har nu gått 20500mil och jag har haft den sen ca 16500. Eftersom bilen är från 1995 (import till sverige 2000) så är den tyvärr inte helt ny längre (som det brukar stå i annonserna). Hittills har jag bytt det som behövts, men det finns saker jag inte kan byta så enkelt själv, tex: Domkraftsfästena. De är ruttna :-( Generellt verkar den vara ok (ingen rost i bakskärmarna tex) men just i/under/runtomkring domkraftsfästena ser den inte så kul ut. Finns det någon människa som utför jobbet att byta domkraftsfästen? Eller om det är hela trösklar eller vad man nu får byta? Jag fattar att det är mycket jobb, men är villig att betala en del för att få det gjort. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.