|
|
|
|---|---|
|
Sitter och kikar runt lite efter e61. Hittade denna Länk Helrätt färg combo enligt mig. Någon som har info ang bilen? Kanske någon som varit o kikat på den? Natürlich größer Garage als Haus | |
|
Snygg bil med trevlig färgkombo och dessutom träpaneler :) Men, den står hos en mycket oseriös handlare, så den bör kollas mycket noga. Sök här på forumet eller google efter Michell & Company och du lär finna läsning. |
|
|
Jo jag har läst lite om firman... Behöver ju inte betyda att alla bilar där är skit? Köpte en carfax på bilen och såg där att den är importerad Sept 2010. Uttagen i Tyskland April 2007. Men ingen mer info om bilen i Tyskland?? Är inte det lite konstigt? CARFAX:Datum KM Uppgifter 2012-06-21 Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. Antal registrerade ägare i Sverige: 3. 2012-04-18 130 000 km Fordon bjuds ut till försäljning. 2011-11-02 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. Fordonet är anmält för påställning för i trafik i Sverige. Lån rapporterat 2011-11-02 Fordon bjuds ut till försäljning. 2011-08-16 122 364 km Fordonet besiktat av Bilprovningen i Sätra, Sverige. Ordinarie kontrollbesiktning genomförd. Godkänd besiktning. 2011-08-16 Fordonet besiktat. 2011-06-28 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. Fordon redovisas som försäkrad med tillfällig försäkring som ägs av återförsäljaren. 2011-02-08 Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. 2011-01-12 I trafik första gången i Sverige. Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson. 2010-12-17 108 304 km Fordonet besiktat av Bilprovningen i Uppsala-Librobäck, Sverige. Ordinarie kontrollbesiktning genomförd. Besiktad med anmärkning, efterkontroll krävs. 2010-12-17 Fordon forregistrerad i Sverige med registreringsnummer CRB009 men ännu inte i trafik. 2010-11-08 Privatimporterad från Tyskland till Sverige 2007-04-25 Fordonet registrerades första gången utanför Sverige. Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
Carfax har ingen information om bilar från Tyskland annat än om den rapporterats stulen. När jag tittar på min egen skinnklädsel Länk och sedan jämför med den där som ska ha gått lika mycket blir jag lite tveksam till bilen. Möjligt att den inte är fuskad men den ser rejält sliten ut. ------- //Lövet |
|
|
Efter att ha läst så mycket om Michell och company så skulle jag aldrig tänka på att köpa en bil hos dom. Är det värt att chansa? Finns det inga andra 535d i landet till salu? Visst den kan vara jätte fin och helt ärlig. Men när man vet vad firman har gjort förut så bör man väll tänka till en och två gånger. Denna? Länk Den här då? Billigare och har gått färre mil och verkar vara välutrustad. Länk |
|
|
Kolla upp utrustningslistan på bilen hoj Michell och company. Jag googlade på chassi nummret på fordonet och fick fram denna länken. Länk Det verkar som att det är inredning/stolar från det chassi nummret. Betyder det att bilen har fått nya framstolar? Det vet jag inte men visst väcker det frågetecken? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.