|
|
|
|---|---|
|
Südschleife Spezial 2012 Söndagen den 5/8 kl. 11.00 Sydsektionen bjuder in alla medlemmar i BMW Club Schweden till en Spezialversion av Südschleife som vi kommer hålla söndagen den 5/8 under Knutstorpsträffen. Klockan 11.00 samlas vi vid insläppet / den övre parkeringen till Knutstorpsområdet. Vidare instruktioner fås på plats innan start. Ingen anmälan behövs. Südschleife Spezial 2012 består av en körning på fina och kurviga vägar med hjälp vägbeskrivning. Inga grusvägar. Sträckan är på 95 km och tar ca 1 timme och 40 minuter i lugnt tempo. Sydsektionen bjuder på fika/lunch någonstans under sträckan. Har ni frågor så kontakta Christer 0701-49 59 74 eller Christina 0708-95 22 40 Var: Insläppet/övre parkeringen till Knutstorpsområdet När: Klockan 11.00 söndagen den 5/8 Hur: Med BMW och glädje! Roadbook finner ni här: Länk Välkomna önskar Sydsektionen! ___________________________ Min M5:a heter Carbonhesten ///Motorsport BMWCS medlem nr. 07078 | |
|
Gällande anmälan så uppskattar vi om ni kan berätta att ni tänker deltaga redan i insläppet på Knutstorp eller via telefon enligt ovan, ju mer och tidigare info vi får fram om antalet deltagare desto smidigare blir det med platser och mat på lunchbesöket. Det är alltså fråga om att klubben bjuder sina deltagande medlemmar på lunch inne i Skäralids nationalpark, ett mycket vackert område som är lite unikt för Skåne! Johan S NS 8.29 |
|
|
Tack Johan! Det här med anmälan kom till senare. Bra att du förtydligade! Jag med många ser fram emot en härlig, kurvrik BMW-körning på söndagen! All information finns naturligtvis också på Syds hemsida: Länk ___________________________ Min M5:a heter Carbonhesten ///Motorsport BMWCS medlem nr. 07078 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.