|
|
|
|---|---|
|
Fan vilken skillnad i ljud, var bara tvungen att meddela... Livet är för kort för att köra diesel!!! | |
|
"Fan vilken skillnad i ljud" Vaa måste ha hörselproblem ! Byte själv förra veckan igen större ljudförändring , Men det vart snyggt . MVH TONY ///M3 |
|
|
för mig blev det klar skönare ljud, trodde inte att det skulle va sån skillnad... Sen är det ju ett + när det blir snyggt. Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
markus00 |
För att få ett goare ljud så är ett koniskt open air filter att rekommendera ett vanligt sportluftfilter för orginal luftboxen ger ingen större skillnad i ljud. |
|
Hmmm, du tror inte det är ett öppet filter jag snackar om?? Annars hade jag ju inte skrivit att det blev skillnad i ljud. Eller? Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Dessutom skrev vi att det blev snyggt... Ett filter i orginalboxen syns inte så om det kan man ju inte säga att det blev snyggt... |
|
|
"Dessutom skrev vi att det blev snyggt... Ett filter i orginalboxen syns inte så om det kan man ju inte säga att det blev snyggt..." Kan bara instämma ! MVH TONY ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.