|
|
|
|---|---|
|
Hej, På g ner igen för att hämta ny åsna :) Hittade de här, tänkte slå en pling på måndag till de... Men, någon som kanske redan vet något om dessa? Länk Varför är deras bilar så billiga? Känns skumt. Eller är det priser utan moms? Tacksam för tips! Mvh, Zoltan | |
|
Om du vill lägga pengar på en samtal till Tyskland så gör det, jag hade låtit bli. Oseriös firma, något lurt är det. A1an för €11000 är en som är till salu hos en Audihandlare vilken de stulit bilderna på. Stephan |
|
|
Tackar! Såg också det, många bilder är tagna på väldigt olika ställen. |
|
|
Med de priserna får man ställa sig frågan om handlaren ens existerar i verkligheten. ------- //Lövet |
|
|
grundregel: verkar det för billigt för att vara sant så är det heller normalt sant. Denna firma verkar ju vara en riktig bluffarfirma och borde väl anmälas till bilsajterna. /Anders |
|
|
Nu när jag klickar får jag inte fram några bilar alls. Samma för er? ------- //Lövet |
|
Karl-Hilding |
Finnd inga nä. |
|
Verkar ha varit en ren bluff med andra ord. ------- //Lövet |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Ett tips är ju att ta adressen, kör Google maps, är det ingen handlare där, eller en vimpel handlare så ta nästa bil istället |
| Tackar! Det var säkert bluff. Håller med, det blir BMW eller någon annan seriös firma att handla av igen. Det brukar löna sig :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.