|
|
|
|---|---|
|
De har en 540 touring jag vill ha men verkar billig har någon erfarenhet av dem...... FEMFYRTIO | |
|
Var ligger Hornstullsbilhall? Jag har en skrämmande upplevelse av en firma på söder men inte säker på namnet. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Långholms gatan 11733 i postnummer e'de' söder (bor på västkusten) Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Här kommer historia om BMW göteborg. Iförrgår 020730 var jag där för att köpa delar. Det vart lite kö så jag gick en sväng på beg. för o kolla om det stod någon 540 touring där... Då kommer en säljare fram till mig o frågar om han kan hjälpa mig? Nja tror inte det letar 540 touring -97-98! Nää det finns nästan inga beg 540 säljer tio nya om året... (Svarar han) Jag får väl köpa i Tyskland då säger jag... DÅ blir han grinig o säger gör du det -MINST 35.000:- KOSTAR FÖRSÄKRINGEN!!!!!! Snacka om dålig säljare...... Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Om du köper på Hornstulls bilhall så se till att M-testa och att kolla den verkliga mätarställningen hos BMW INNAN köp. I begynnelsen skapade Gud mannen. Sedan en fullutrustad BMW 7er.... |
|
|
Ja, Hornstulls bilhall ligger på söder, den del som fortfarande kallas "knivsöder". Har man träffat på kamraterna som hänger utanför systemet på Långholmsgatan förstår man varför... Jag bor i närheten men har inga egna erfarenheter av företaget i fråga. Men det är alltid viktigare att bedömda den enskilda bilen än något annat. Om du är intresserad - kolla noga och gör ett m-test som nån föreslog. Har du tur så har du hittat din drömbil till ett bra pris, annars kan du undvika en dyr minnesbeta. Lycka till! My Bimmer is my mistress |
|
|
kilen: Inte den firman jag var på. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Passa dig för miltalen på dom bilarna i den hallen...multiplicera med 2. :((( En som vet |
|
|
Vände mig till Europabil i GBG, kanon bil kommer på lördag.... REK. Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Hittade Hornstulls Bilhalls hemsida på Länk Har dock aldrig varit där så jag kan inte uttala mig huruvida det verkar vara en seriös handlare eller ej. www.malte-racing.com |
|
|
Knivsöder? Se där... Nåväl, jag bor ett kvarter därifrån och det händer väl att man kilar ner och spanar på sortimentet i bilhallen. (Skivbutiken ligger bredvid, så det passar mig alldeles utmärkt.) Jag har ingen erfarenhet av hur de är att göra affärer med, men de ger väl ungefär intrycket av att vara de sedvanliga Hederlige Harry-skojarna, så ett M-test eller liknande lär vara på sin plats. /Daniel, Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.