|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
jag skulle ju helt klart gå på S8-an eller liknande som jag länkade till där ovan, härlig bil med både lyx, motor och utrymme, dessutom tämligen tidlös design. S-klasse har man tyvärr aldrig vant sig vid i denna karossen och Jaggorna är bara för fula tycker jag. 7-serien känns som ett svagare kort än S8/A8. /Anders |
|
Karl-Hilding |
Jaggorna fula?? Inte kan du mena att en Jagga 2010 är ful?? De är mycket vackra! Men smaken osv... Herredjävlar, du kanske tycker Jondaj i40 är vacker? |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
thomash: jag missade ac-jobbet. "You can call me Bon" |
|
Tack för alla svar! Farsgubben har haft en S6 V10a och nästan alla A6 modeller som finns så A8 / S8 kändes nästan lite för likt efter att ha kollat på en! Samma med E65an då den inte riktigt föll i smaken då både jag och han upplevde brist på riktig lyxbilskänsla! (även om en svart bil med shadowline och faceliften är riktigt snygg!) Slutade med en S500 4-matic AMG Lång 2007a Skall göras en service och bytas bromsar. Leverans om 10dagar. Ska bli spännande! Bilen har enligt firman "all utrustning" ett begrepp jag brukar störa mig på men jag tror fan denna hade allt som gick att välja till! Pris 2007: 1,850 000:- Gav ca 1/4 av denna summa! |
|
|
Kan du tänka dig att ta några bilder exteriört men framför allt interiört med bilder på all utrustning? Mvh |
|
|
grym bil, importerade 2006 en S55 L AMG -04, vilken grym bil, den hade i princip all utrustning som gick att få, en fd Jahreswagen direkt från Daimler AG, otroligt mäktig bil att köra :-) /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.