|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa ett som rubriken lyder. Någon som kör med detta,eller vet hur passformen är. Mvh Lars. | |
|
Jag har läst i andra forum att dom har haft vissa problem med att grenröret tog i motorn och vid nåt tillfälle så har flänsen mot toppen ej vart plan. Det här är ett tag sen och dom borde ha fått ordning på detta kan jag tänka mig. Vill dock göra dig medveten om problemen. Mvh Janne |
|
|
Har köpt detta grenrör helt ok med flänsarna,provade mot ett löst topplock. köpte ett hartge grenrör får nåra år sen,för att få detta att passa e24 fick ja kapa ur ca 1cm gjutgods som var i vägen,dessa två extraktor grenrör är ganksa lika,samma grovlek och böjar,längd osv äger tyvärr ingen bmw idag men ville ett liggandes ifall man stöter på nått objek:) |
|
|
Hej Tack för svar.Det blir inhandling av ett rör ändå,är passformen inte 100, får man väl trixa lite. Tack för era svar. Mvh Lars |
|
| Länk | |
|
jaha,detta var ju mindre rolig läsning.Nu vart man alldeles villrådig. |
|
|
knepigt,mitt sitter som smort mot toppen,flänsarna passar ju perfekt:) måste ha blivit en serie måndags exemplar:/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.