|
|
|
|---|---|
|
Håller på och ska byta bort min 530 xd Aut Touring -tidig 2007, och försöker nu genom nätet och besök till olika bilhandlare få fram ett just pris på bilen. Den har bara gått 7500 mil och bara körd av mig. Prisbilden hittills har gett från lägst 150 000 - 175000 i byte till ny bil - så kallat verkligt värde. Bilen är fräsch med undantag av smärre parkeringsrepor bak samt fram.Grå läder- Har stora navigatorn samt panoramatak. Så vad tycker ni experter att jag kan släppa bilen för - är 185 000 i verkligt värde för mycket???? Synpunkter emotses tacksamt BMW frälst | |
|
Jag hade lagt ut en annons på bilen satt ut 199 000:- Men hoppats på ca 189 000:- det finns en hel del som vill ha 4 krafsare speciellt längre norrut Om du bytar in bilen kan du nog inte räkna med mer än 175 000:- om ens det Handlarna vill ju ha vinst de med Lycka till Ha deT |
|
|
Låter som en bil med väldig fin utrustning - du borde nog kunna få en 185' och kanske upp till 195' för en sådan, tycker jag. ---- BMW CS #6212 |
|
fredde 7 |
tidig 07:a..ej lci?? |
| Tack för svar o synpunkter.Bilen nu såld för 180 000 kr.Det var en kanonbil, mycket bättre går ej att få tag i.sålde pga utlandsvistelse. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.