|
|
|
|---|---|
|
Mitt ena skydd till strålkastarspolarmunstycket har ramlat bort. Vart kan jag köpa ett nytt? Gäller ju även att få en i rätt färg. Har en E46 320 Touring -02. Mörkblåmetallic. Har letat med fackla och lampa på Schimedmann samt försökt googla utan succé. Har någon haft samma problem? Ha det gott! //Johan | |
|
Kolla om det inte är nr 9 eller 10 i länken som du eftersöker. Då har du i alla fall reservdelsnummer och kan kolla på schmiedmann eller varför inte dra iväg till BMW, kan ju inte vara så dyrt med en grundlackad i vart fall? Länk Mvh Martin |
|
|
Ta och köp 2 på en gång , brukar inte vara långt mellan om dom spricker i plasten och ramlar av , minns inte priset men dom är inte direkt dyra om dom inte beställs lackade. Föredrar Auktoriserade Verkstäder |
|
|
Nu har jag fått hem den. 149 kr + 250 kr för lackningen. Har någon nu koll på hur jag sätter dit den bäst? Ska jag försöka dra ut hela mekanismen och sätta fast den eller är det bara att tråckla fast den i "infällt" läge? Ha det gott! |
|
|
Dra ut hela mekanismen med en liten krok sen är det bara att trycka dit den. Tog högst 5min att montera. Du ser hur du ska sätta den bara du dragit ut mekanismen. Lycka till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.