|
|
|
|---|---|
| Hej någon som har testat MagnaFlow slutburkar på en M5 e60, Vet att det inte går att jämföra mot tex eisenmann osv när man kollar på nätet.. Kan få det monterat o klart för ca 5-7 tk. Är det bra eller bara skit.. Mvh Christoffer | |
|
Jag ska inte uttala mig om magnaflow till BMW, men jag kör magnaflow på mustangen och det är det system som ger klart skönaste ljud till de v8orna. Ingen direkt monoton resonans vid motorvägsfart, vrålar inte "look at me" när du gasar men har ändå ordentligt ljud. Länk <--- e60 med magnaflow |
|
| Tack för svaret! Det blev ett köpe av dessa slutburkar idag, Dem sjöng på ganska bra:) blev ett mer "mörkare" ljud.. Med en blandning på v10an.. Kan faktiskt rekomendera dem! Ska lägga upp bättre videos inom kort på youtuben.. Mvh Christoffer | |
|
Grattis! Ser fram emot filmen :) Såg en M5 E60 med originalsystem susa förbi idag och de låter rätt fint original med, kan tänka mig att din sjunger på lite bättre nu :) |
|
|
Är det bara slutburkarna som byts ut? Ingen åverkan på på originalsystemet, så man kan återställa till original? Var kan systemet köpas? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.