|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Har precis köpt en M535i av 86 års modell o har lite småstöriga problem. Bensinförbrukningsmätaren ballar ur ibland , vad beror det på ? Glapp eller liknande ? Den har lite problem med att starta när den är kall , men inte när den är varm , är detta kallstartsventilen eller bara dåliga stift eller likn ? . Har köpt nya däck samt fälgar men det vibrerar dock en aning , skeva skivor ? ja det vibrerar även när jag bromsar . Jag har kollat skivorna o dom verkar hur fina som helst .. Jag vet att hjullagret höger fram måste bytas , kan detta orsaka vibrationerna som jag har ? . Tack för svar ! M535i | |
|
O en annan sak ! Jag funderade på att byta framstolar , då jag nu har stolar i svart skinn som är en aning slitna . Är det några andra modeller som kan bistå med stolar som passar rakt på så att säga ? M535i |
|
|
vibrationerna kommer mest troligt från hjullagret vibrerade den med dom gammla fälgarna? |
|
|
Japp det vibrerade innan också . Hmm jag skall byta båda hjullagrerna fram samt nya skivor så får vi se efter det . M535i |
|
| Är det sportstolar, är dom mycket slitna? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.