AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
9.531

info om M5 E61 på blocket hos jd bil?

Sida 2 av 2
ZO
276
ZORG
AMG E63 BiTurbo -12
V70 D5 extra allt -12
325 turbo -87
320i -85
JD BIL verkar ha tagit bort alla sina bilar ifrån blocket samt deras hemsida nu ngn som vet om dom har gått omkull eller vad som står på?
gr
1.036
groggyfroggy
Alpina D3 Biturbo e90
Land Rover Discovery LR3
Mercedes-Benz R280 CDI Optituning
de sänkte i alla fall E61-an till 290.000 i förrgår... Men tyvärr tar/tog de inte A8 i inbyte ;)
gr
1.036
groggyfroggy
Alpina D3 Biturbo e90
Land Rover Discovery LR3
Mercedes-Benz R280 CDI Optituning
Nu finns JD Bil igen - touringen ute på blocket
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Parentes, men det kan väl inte vara helt ovanligt med omlackade skärmar och kofångare i Italien. Svårt att INTE få parkeringsskador där. Saknar dessotom railsen som många Tourings därifrån.
ZO
276
ZORG
AMG E63 BiTurbo -12
V70 D5 extra allt -12
325 turbo -87
320i -85
Såg att annonserna kom tillbaka igår , nej ovanligt med omlackerade delar är inte ovanligt men de som stör är när jobbet inte är bra gjort vilket som sagt de inte är på den här bilen iom nyansskillnad helt oacceptabelt på en sån här bil men de är väl gör om gör rätt som gäller för köparen eller välja en annan bil.
rails är som de är inget ja skulle behöva någonsin så de stör mig inte snarare tvärtom,smaken är som baken :)
MVH
Jag har spanat efter en M5 touring senaste månaderna så jag var och kikade på bilen som hastigast.

Det enda jag reagerade på var lite väl mycket stenskott på motorhuven, annars gav den ett fräscht intryck.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.