|
|
|
|---|---|
|
Vill bara berätta att jag hade en mycket bra dag tillsammas med min BMW i går. Dagen började med att åka X2000 till Arlanda(riktigt bra puff i det tåget!). Åkte därifrån till Kristianstad med SAS och därstod min pärla och väntade på mig. Pärlan är en BMW 325i Touring -01 på 1.000 mil som motsvarade mina förväntningar. Hade ca 60 mil hem tillsammas med min nya "kompis" Barnvagn i skuffen | |
|
Grattis till bilen och välkommen hit till BMW Power. mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
|
Det måste ju kännas underbart att sätta sig i en så ny bil och bara köra... GRATTIS! |
|
|
Grattis.... Glöm inte fylla i andvändar infon :) |
|
|
Grattis du! Finns på icq: 60288954 |
|
|
Grattis från mig också , du bjuder väl på en tur :) "Aktiva människor tänker om, passiva tänker: OM!" |
|
|
Grattis till bilen... and welcome to this forum...... |
|
|
Grattis grattis.. Mvh Johan |
|
|
Mia Larsson: Grattis till en kanontouring. Kolla in på touringklubbens hemsida och gotta dig tillsammans med likasinnade. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Mia Larsson: Välkommen till forumet och grattis till en fin touring. //Palle |
|
|
Välkommen.... Fan vad alla blev lena i truten när det kom in en tjej på forumet....;-) /Kristian |
|
|
Kristian Larsson: Det är väl inte så konstigt. Mentaliteten behöver mjukas upp lite och lite tjejer här inne skulle vara bara trevligt. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Micke// Håller med...men det kan bli lite mycket av det goda ibland...! /Kristian |
|
|
Hur få tjejer finns det egentligen här inne?? Det kan ju inte vara många, synd det.... Mvh Johan |
|
|
grattis till dit nya bilköp, välkommen till bmw power. bmw rullar fett =0) ///Kör så det ryker, men inte från motorn =0) |
|
|
Ahnmarker: Det finns för närvarande 6.174 registrerade användare av forumet. 1.414 st har fyllt i "Man" 12 st har fyllt i "Kvinna" Övriga har alltså inte fyllt i något. Men av de som fyllt i, så är alltså ca 1% kvinnor. Totalt kanske det finns 60 kvinnor på forumet alltså. Det får gärna bli många flera. Välkommen Mia. Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
Har vi 75% hermafroditer på forumet? Detta måste göra BMWPower unikt i världen ;-) My Bimmer is my mistress |
|
|
Grattis till bilen, välkommen till forumet och BMWpower.nu Trevligt att det börjar dyka upp lite tjejer... Joachim |
|
| grattis till din nya bmw . det skulle vara kul om du kunde skicka in någon bild | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.