|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Om det var någon som var intresserad så är fakturan med priserna här. Vet inte om det var dyrt eller billigt men jag blev nöjd med Tyska Bil. Länk /Sb. |
| @Remo Har bara bra erfarenheter av Bavaria Solna. De har alltid gjort ett klanderfritt jobb och dessutom är de bra på att återkoppla. Prismässigt ligger de på vilka standerdpriser för vilken aukt. bmw verkstad som helst. | |
|
@An2an: Då finns det tydligen 2 st olika Bavaria Solna med olika kundmottagande. ;-) Jag kommer aldrig att köpa ny BMW där (oavsett hur mycket billigare Bavaria Sthlm är) eller på något annat sätt nyttja butik eller verkstad. Mitt kundmottagande var: ingen återkoppling (trots att jag bad om det), arrogans, otrevlig personal, ej utfört arbete samt förnekelse av fel/problem. Dessutom sa Bavaria att det skrivs så mycket skitsnack på forum, då jag nämnde att felet min bil har är omtalat både på Autopower samt övriga BMW-forum i världen. Tänk vad mycket "Good Will" Bavaria hade kunnat få genom att istället säga: vi känner till felet och ska såklart fixa din bil på en gång, istället för att agera arrogant och otrevligt samt med förnekelse. Då hade jag istället kunnat delge mina vänner infon om en "snabb och seriös verkstad", istället för dålig reklam. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.