|
|
|
|---|---|
Knut-Arne |
Kanske taskigt mot säljaren men jag kan inte låta bli att berätta... Var och kollade på denna bil för ca 5-6 veckor sen när en annan ägde den, det var tok mkt rost i framkant på taket och på förardörren (lagat med grönt glasfiber spackel) plus lite små rost på några andra ställen. Den hade även små-repor överallt i lacken. Och + att serviceboken inte var riktigt komplett då... Kolla iaf noga om du funderar på att köpa denna bil! Länk |
|
Jag har haft kontakt med den killen och jag lovar att det är en hygglig kille. Jag tycker det är billigt för den bilen och som alltid så får man ju det man betalar för. är du spekulant, kolla på bilen innan du bildar dig en uppfattning. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
Knut-Arne |
Det är säkert kanske en hygglig kille men bilen är väl i alla fall i det skick den är? Jag har ju som sagt redan kollat på denna bil för några veckor sen och den har väl knappast blivit bättre sen dess? Och hur nöjd kan han vara med bilen om han ska sälja den redan? Om jag hade varit intresserad av den så hade jag köpt den förut. Men du har helt rätt att man får ju det man betalar för... Hmmm |
|
Hur mycket kostade den när du tittade på den? fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.