|
|
|
|---|---|
|
Har letat efter rep, handbok till V8:an, men jag får samma svar från alla: beställ från England. Beställde den genom Bildelsimporten i Uppsala i slutet av mars, men de har fortfarande inte kommit. De skulle ha runt 800 bagis , men med tanke på vad en BMW verstad tar per tim. så är det billigt (800-1000:-/tim.) Någon som mot all förmodan har sålt sin V8:a och har kvar sin bok, kan nån sälja sin?? Häftig motor,häftiga priser...!!! | |
Deliq |
>Eliardsson Länk 652pix, mycket prisvärd, har den själv... M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Tackar så mycket, den ska jag beställa genast, kan behövas då jag måste riva ner ventilhuset i jakt på den dåliga plast kulan som enligt Novation i Uppsala inte finns i min låda !!!!! Häftig motor,häftiga priser...!!! |
|
|
Förresten, står det om automatlådan i den?? Häftig motor,häftiga priser...!!! |
|
|
Någon som vet om det står något om fyrkrafsaren i den då den har lite annorlunda franvagn. mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
Deliq |
Jepp, hur pass detaljerat kan jag inte säga, då jag inte ( ännu ? ) behövt djupdyka i det kapitlet... Det tog c:a en vecka från beställning hos Adlibris tills dess att jag hade den i näven. Lycka till med renoveringen. M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
Deliq |
>berg35 Törs inte svara på om iX-detaljer finns med, men borde vara beskrivet även det, ska kolla när jag kommer hem. M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
Deliq |
>berg35 Hittade inget på iX'ens framvagn. Den kanske inte såldes i USA, då Bentleysmanualen är gjord av jänkare. > Eliardsson Manualen innehåller en hel del automatlådegrejor, diverse 4-stegade lådor t.o.m. -93 och 5-stegade fr.o.m. -94. 540 (& 530) -93 såldes nog inte heller i USA, och saknas antagligen därför. Däremot finns -94 & -95, men det är nog den adaptiva lådan. M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
Deliq |
> Eliardsson Kolla detta inlägg, det finns tydligen bättre manualer för din del just nu. Länk M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.