|
|
|
|---|---|
|
har en bmw e46 m3-02, har byt till sänkningsfjädrar och så har jag millway bussningar/ powerflex i subframe bak, hade bilen på hjulinställning nu och då sä ger dom att dom inte kan ställa cambern fullt så mycket som orginal, borde ja inte kunna ställa mer camber bak än orginal efter som den är sänkt? någon som vet va de kan va som spökar? mvh | |
|
Köp millways camberstag bak så kan du ställa hur mycket du vill sen. Med vänlig hälsning, Martin |
|
|
Millway topplagringarna sitter fram, och ska kunna gå att ställa runt 3,5 graders camber fram. Bak måste du ha ställbara nedre bärarmar ( kallas för camberstag) och då kan du öka camberns org max 2,0 till 3-4 grader. Med vänlig hälsning, Fredrik |
|
| fast jag kan inte ställa 2,0 som ska gå med orginal camberstag, de jag har problem med | |
|
Är det inte ställt i max läge nu då? De orginala alltså. Länk Där har du millways. Är nästa helt hundra på att du kan ställa mer än 4 i camber om man vill ha extreme camber bak. Jag har dessa stag bak ställt i cirka 3,2 camber. Samt camberplates fram ställt i runt 2,5-3 i camber. Det blir en jäkla skillnad i väghållning. Så det hade jag nog satsat på. MVH Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.