|
|
|
|---|---|
|
Har sett att det finns velourmattor med M3-loggan broderat Länk ; var i Sverige (eller övriga EU) kan man köpa dessa? Någon som har ett BMW artikelnr? Har ringt runt till en rad Bmw ÅF i Sverige, men ingen vet. | |
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Du hittar på Ebay Länk Har dessa i min E93. |
|
Tackar för svaret!, men mattorna i länken har //M-brodyr, inte //M3-brodyr. Petigt, men ändå :) |
|
|
Eller har dina mattor //M3-broderingen, och att bilden i ebay-annonsen är fel? Har du möjligtvis någon bild på mattorna i din bil? |
|
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Sorry fel länk se denna Länk |
Skulle kunna vara dessa Länk Länk |
|
Verkar stämma, står att det är OEM mattor med M3 logga när man googlar res. nr. Knalla in på BMW och fråga/beställ. |
|
| Tack för det, BMW Sverige kunde inte beställa hem dessa mattor. Någon som vet någon köpmannaförening i eu bortsett från ebay (som verkar vara en aktion eller?) | |
| Skiljer det något på mattorna om man har dkg låda? | |
| OEM-mattorna med broderad M3-logga är för den amerikanska marknaden, finns kanske i fler länder, men ej i Sverige. Jag är också ute efter dessa. | |
|
Jag köpte mina i USA för något år sedan och drog hem dem i resväskan. BMW USA var inte alls sugna på att skicka mattorna till Sverige. Länk Det skiljer inget med mattorna för DKG och manuell. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.