|
|
|
|---|---|
|
Har ni sett denna "annorlunda" M3 E46:an? Länk Förstår inte resonemanget bakom detta annons, men det kanske är jag som är dum i bollen eller något! | |
|
Galet! Verkar lite som han vill byta Vipern mot en M3 E46 |
|
ErikNilsson |
Egentligen inte så konstigt som det verkar. Personen i fråga är bilhandlare och dessa får enligt de nya reglerna på forumet annonsera här. I detta fallet är det en bytes annons. Vid uppläggning av annons kan man inte välja något annat än just BMW därför står det M3 i annonsen men fordonet i fråga är en Viper. Visst är det nära gränsen om en sådan annons ska få förekomma här eller ej fast det är kanske inte så farligt. Däremot om varannan bilhandlare börjar annonsera och vill byta de bilar de har i hallen, då får det nog raderas. Jag kan tänka mig att en del här är sugna på att byta sin M-bil + en slant emellan och äga något mer udda! Undrar hur mycket handlaren vill ha emellan mot en 325 -92? ;) |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kommer nog att raderas bort ganska snart. Börsen är ju enbart för BMWbilar. Har sett VW bussar Oplar och allt möjligt men de försvinner snabbt. MVH Hasso |
|
"Erik Nilsson" ring och fråga om vad han/hon vill mellan !! det står ju i annonsen att även andra modeller är välkommna :) , *seriöst* "Aktiva människor tänker om, passiva tänker: OM!" |
|
|
Nu var annonsen borta mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
|
ErikNilsson: Det stämmer att bilhandlare får annonsera. Dock bara BMW-bilar. Är det en bytesannons, så ska han självklart lägga in en annons under "BMW Köpes" och ange vilken BMW han är sugen på, samt ange att han har en Viper som han vill bli av med. Annonsen är raderad. Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.