|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja klistra på min ruta ett stort ///M-Sport eller M-Power logo (i vitt) på min bakruta, samt på sidorna under dörrarna. alltså hyfsat stora bokstäver ovanför bakrutan och lagomstora på sidorna under dörrarna ! Skulle se jävligt snyggt ut på min e34 kom jag på. Men jag har svårt att hitta en sådan klistermärke! Är det någon här som vet vart man kan få tag på sånt? MVh! | |
| Dekaler menar jag! Dekaler till rutan! | |
|
Här finns det lite all möjligt Länk Hittar du inte det du söker så kan du enkelt göra din egen dekal precis som du vill ha den. Men varför M-power på en icke m-bil? |
|
| Därför att jag vill ha det så. Och jag kom poå att det är snyggt. Min bil har M Look och har nog lika mycket HK som MPower. Även om det bara är 530 ;) | |
|
har du trimmat upp din 530 med 150 extra hästar för att komma nära en m5a? Är det med turbo isf? M-Power dekaler har fortfarande inget att göra på bilen enligt min mening. |
|
| jag håller med ovanstående, att ha M-dekaler på en icke M bil är illa och bara showa för vänner. Hade jag sett en bil med M dekaler som inte är M hade jag nog bara skrattat åt det. =) | |
|
Ser hemskt ut, snacka om att förstöra utseendet på bilen. Men gillar du det så kör på. |
|
|
Geeee.......killen är 20 bast verkar det som. När man är 20 så är det som är coolt inte samma som när man är 40. Bellamy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.