|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Här är mitt bidrag med bilder Länk Måååånga fler kommer. Blev "bara" 453 bilder under träffen. =) ///M. Pedersen |
|
|
Hej! M.pedersen. Får man använda bilden på sin bil du tagit? MVH Martin |
|
|
Martin, Ja visst kan du använda den bilden om du vill. ///M. Pedersen |
|
| Tack för detta:) | |
|
Här kommer några bilder från körningen på söndag också. Länk |
|
| Väldigt fina bilder från en fin runda med en massa trevliga människor och fina bilar | |
|
Nu ligger här lite fler bilder. Länk ///M. Pedersen |
|
|
Fina bilder du tagit Marcus! Har du hunnit tvätta av M3:an än? Själv har jag inte hunnit med det , men man har ju också dåligt samvete nu! MvH Micke |
|
|
Skorpionen: Om du menar mig så var namnet nästan rätt, iallafall första, andra och sista bokstaven. ;-) Vad det gäller M3:an var det första jag gjorde när jag kom hem. Den får absolut inte in garaget om den inte är nytvättad. Hann inte ens packa ur touringen eller husvagnen innan. ;-) Gillade din trenolla skarpt. Nästa gång måste jag få se baby M. Var det den Hartge E28:an som var din brors? ///M. Pedersen |
|
|
Tack alla för en trevlig träff! Nu finns ett nytt AutoPower-reportage, med 164 bilder och 35 minuter med högupplösta filmer! Länk Direktlänkar till filmerna: Masterstarter Länk Concours d'Elegance Länk Blandat Länk Südschleife Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
M: sorry stavfelet. Kommer tvätta 3,0 till helgen. Jovisst vart de brorsans E28! den är jäkligt fräck. Får väl komma med Lillen nästa BMW cs träff. Micke |
|
fredde 7 |
att notera: Ingen M5 e39 på hela träffen? håller den på att bli en raritet?;) |
|
Jag är ledsen att göra dig besviken fredde 7, men jag åkte som medpassagerare i Bobmeisters M5 E39 på Südschleife. Mvh Philip |
|
fredde 7 |
philip:ok...jag var bara där i lördags....då fanns väl ingen? eller missade jag ngn då med? |
| Det fanns en svart på lördag och söndag. Och en Silverstone eller Bluewater på söndag | |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Höll ju nästan på att missa detta helt och hållet, men hann vara där en liten stund på lördagen och söndagen - underbart med så många BMW-bilar runtomkring en :-) Tog lite bilder också, dock mest på BMW Cup - enjoy! Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.