|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Uppdaterad information, bland annat med banskiss och komplett tidsschema som PDF på BMW Club Schweden's hemsida: Länk |
|
|
Deltagare i Master Starter måste infinna sig med sin bil i lineup 45 minuter före första start. Detta för att bilarna ska besiktigas före körningen. Om ni även ska ställa ut er bil så säg till när ni kommer till insläppet på morgonen så ordnar vi så att er bil jurybedöms tidigt på utställningsområdet. |
|
|
Ja då bär det snart iväg, verkar som vi Får hyffsat väder. |
|
|
Finns det även möjligheter till dusch och WC? ///M. Pedersen |
|
|
Ja, där finns en sanitetsbyggnad i anslutning till stugorna. ///Micke |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
I syns "idag" grabbar (och tjejjer) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
Lite bilder från första dagen Länk |
|
|
Så var årets SydSchleife över. Ett trettiotal klubbmedlemmar lämnade Knutstorp vid 11-tiden för en tur på vackra nordvästskånska vägar. Lunch på Skäralid och så åter mot Knutan när vi kände för det. Nu är vi nog många som känner oss sugna på att SydSchleife återuppstår i sin helhet, med tipsfrågor tävlingar och en längre körning |
|
| Tack för ett trevligt arrangemang. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Tack för ett bra arr. Gillade speciellt vinnaren av master starter - alltid kul att se bilar vinna i "original" skick :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
Här är några av mina bilder. Tyvärr blev jag avbruten på min "fotorunda" och hann därför bara att fota ungefär hälften av alla fina bilar som var med i bilutställningen. Länk Även jag vill tacka för ett bra arrangemang. /Fredrik |
|
|
Fredrik Sicka goa bilder! |
|
|
Här kommer mina bilder. Först ut blir BMWCS. Länk Senare kommer även BMWSC och BMW Cup! ///Micke |
|
| Tack, kul att det kommer upp en del bilder då jag inte kunde närvara. Verkar inte varit mkt action om man tittar på bilderna. Vart det någon körning då?! | |
| Micke, såg nu att du visst hade actionbilder med. Riktigt skarpt skjutit! | |
|
Nu ligger det lite bilder med mer fart i på hemsidan. Denna gång från BMWSC. Länk ///Micke |
|
|
Nu är alla bilder från helgen uppe. BMW Cup BMWSC BMWCS Länk ///Micke |
|
fredde 7 |
Micke: kul att se dina nya foton, har blivit mycket bra nu. ny utrustning? eller nya ideer? Riktigt bra iallafall. |
|
Här är några bilder till från Lördagen Länk |
|
|
fredde 7: Är nog en kombination plus att man lär sig hela tiden. Börjar bli en del erfarenhet nu. Kul du gillar bilderna samt att du ser en förbättring! ///Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.