|
|
|
|---|---|
|
Hej hitta denna annons på blocket, med tanke på skicket på bilen, samt milen så verkar priset vara för bra. Dock säger något mig att försäljaren döljer något. Ammes bilar någon skojare? Länk This is my Bmw 318i. There are many like it, but this one is mine. | |
|
TJena En polare hade den till mig för ca 2 år sen å då var den i ruggigt bra skic. Såldes till en firma i Kristianstad (inbyte) Jag hade lätt köpt denna då men han begärde för mycket för min plånbok. Ni som har pengarna KÖP DEN Om den nu inte är helt sönderkörd. Lycka till D.D |
|
|
Den var ute för någon månad sen för 98.000 kr. Då till salu privat. Fanns visst småfix enligt annonsen. M5 E39 i Sverige Länk |
|
| Den blev nyss såld :( | |
|
Nu är den uppe igen hos en annan bilfirma, fast för 30 000 mer :( |
|
|
Vilka skojare, tjäna 30k Visserligen en väkldigt fin bil för dem pengarna men med tanke på att den låg ute för 99k igår så kan den stå där minst 6 månader till. |
|
| Den såg rätt så trist ut redan för 2 år sen när jag kollade den i hörby. skicket speglade inte miltalet, och även om den inte var ett vrak så var det bland de sämre jag tittade på då. | |
| Jag kan inte bedöma bilen idag men jag vet när min polare hade den så var den i toppskick med ca 8-9000 mil på mätaren. | |
|
Såld igen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.