|
|
|
|---|---|
|
Ja som rubriken säger nu är det över! den gamla skönheten är såld (740 e38 -98) ! visserligen så hade den en del skavanker men den såg inte helt oäven ut där den stod hur som helst så har den nu ett nytt hem o kommer kanske få den omvårdnad som den trots allt är värd,med lite tur o arbete går den säkert många mil till så ni ska alla ha tack för den här tiden nu går jag vidare till något annat! M.V.H." Groenis" | |
|
Hejdå och välkommen tillbaka. :) Vi vet ju hur det brukar sluta... ///BMW - Was sonst! |
|
| Jag beklagar. Välkommen tillbaka! | |
| Tack ska ni ha! men inget är ju som man tror nu ringde grabben som köpte bilen o tydligen så har en slang/rör till servostyrningen spruckit nu på eftermiddagen så servo oljan rann rakt ut! visserligen så köpte han bilen utan garantier men ev. får jag väl ge honom några kronor för besväret ,vi får väl se om/när han hör av sig igen | |
|
Väldigt snällt av dig i så fall... Inget jag skulle göra, hehe :D Mvh Chrille |
|
| Den va ju uppenbarligen inte svårsåld ;) | |
| vad köpte du för bil istället? | |
| Hejsan! Ja det har inte blivit någon annan bil alls än så länge ! till frugans irritation,men det lutar åt audi a8 i nuläget, vi får väl se men den här gången kommer jag o vara noga med vem jag köper av! det är i varje fall klart! tilläggas kan också att grabben som köpte min gamla skönhet visade sig vara bilhandlare han också trots att detta fönekades när jag frågade första gången, inte förrän jag kollade upp honom på nätet kröp sanningen fram! men det är ju dumt av mig o vara så paranoid så jag inte litar på som sägs ! eller ? | |
| Man ska va kritisk, när det gäller bilaffärer ska man inte lita på någon. | |
|
Hette grabben Viktor ? BMW CS #07491 |
|
| ...jag har en Audi A8, på blocket, i Göteborg... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.