|
|
|
|---|---|
|
Hej! Som topic lyder.. Kan man flytta på ett relä? Alltså sätta in det någon annanstans? För det är nämligen såhär att mitt A/C fungerar inte, inte ens om man trycker på knappen. Då lyser varken A/C eller Luftcirkulationen.. Misstänker att det är pga reläet som saknas på min bil. Vad tror ni? ///Mike | |
|
- Har du kollat upp systemet. Är det gas i? Inga läckor? Alla givare funkar? - Om du nu mot förmodan saknar relä, varför inte sätta ett sådant på avsedd plats? |
|
|
Kompressorn bör gå i gång även utan Gas på A/C. Och nu är det så va att knappen vill inte lysa alls när man trycker. Och jag vet inte vart man kan få tag på relä |
|
| Du har fel. Systemet går inte igång utan köldmedium. Då lyser inte heller knappen. | |
| Jasså? De var nytt för mig.. Har hört många gånger att det är tvärtom.. Men men, tar dom mycket pengar för påfyllning hos BMW? | |
|
Startar kondensorfläkten? Om inte så är antagligen motståndet trasigt. Sök efter inlägg om E34 och AC... |
|
| Ja den startar när det är varmt ute. Lite irriterande ljud när man ska gasa på ;) Känns som man kör med en dammsugare ha-ha | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.