|
|
|
|---|---|
|
Frågat på BMW och där fanns det inte kvar i sortimentet när jag frågade för en tid sedan.. Jag har alltså gråa "velourmattor/tygmattor" som har sett sina bästa dagar(främst förarsidans) och jag har letat på Bildelsbasen och alltså frågat på BMW ..men icket :/ Letar alltså efter tygmattor i originalutförande(gråa) och helst utan någon text/reklam inbroderad.. Mvh Janne. | |
|
Ebay.de Länk Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
| 7er.com kan också funka. | |
|
Hej! Enkla/billiga mattor har Biltema utan Biltema loga. Dom ska passa 5:serien men duger i en 7:a okså. Jag sköpte gråa till min helt ok. Bara Min Wagn! |
|
|
Tackar så mycket, nu har jag några alternativ :) Mvh Janne. |
|
|
Köp inte biltemas. Dom har några få modeller som är väldigt universal och passar lika illa i vilken bil du än slänger in dom i. |
|
|
Ett tips är att skära till golvmattor av vanlig dörrmatta som köps på metervara. Gör först mallar av papper och skär eftrr dem. Jag har så i mina coup'eer och tycker att det funkar kanonbra. Då kan man få mattor som passar exakt på golvet för ca 300:-. Annars vet jag ett företag i Tyskland som syr upp mattor av bra kvalitet till ok pris. Jag ska bara kolla på kvittot när jag kommer hem så får du uppgifterna. mvh Fredrik |
|
| Hej igen, jag hittade tyvärr inte kvittot... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.