|
|
|
|---|---|
|
Är spekulant på en E38, innan jag åker och tittar på den så vill jag veta exakt vilka options den har. De som jag inte vet vad det är dessa tre: 446 - High end rear compartment 602 - Bordmonitor med TV 841 - SA Paket Vore fint om någon även hade bild. Bilen det gäller är en 750iL -00 | |
|
Hej, 446= Rear seat option package. Remote control of the front passenger seat with memory, Radio ,board computer, Telephone, and the rear window sun shade. walnut trim. Electric controlled rear sun shade and manual rear side windows. Electric rear seat backs adjustment, foldable trays in walnut trim in the back of the comfort front seats. 602=Färddator med TV. Troligvis 4:3 skärm med analog mottagare om inget har uppgraderats. Här finns en E38 med baksätespaketet: Länk Riktigt kul option. Hade det själv på min tidigare E38. Finns även en del att läsa här: Länk Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
|
446 är en riktig badazz-option. Kostade magnum. Heter Fondorientierte Ausstattung på modersmålet: Länk 841 är en joker-option! Varierar från bil till bil. Surpriiiiise :) |
|
| Beifahrersitz mit Katapultfunktion kanske? :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.