|
|
|
|---|---|
| Skulle villa veta utrustningen i en 123d med regnummer JAO395. Hur går man tillväga då? Mvh Erik | |
|
Chassinummer WBAUH11040E049457 Typkod UH11 Typ 123D (EUR) E-modellserie E87 (MUE) Serie 1 Typ SH Styrning LL Dörrar 5 Motor N47S Cylindervolym 2.00 Motoreffekt 150 Motor HECK Växellåda AUT Färg ALPINWEISS 3 (300) Stoldynor LEDER BOSTON 2/TERRA (LWB8) Produktionsdatum 2008-10-23 S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Dummy-SALAPA S1CBA CO2 UMFANG Koldioxid-omfång S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatväxel S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunktion f ratt S2MHA M LM RAEDER DOPPELSP. 208 M MISCHB. BMW LM Fälg M dubbeleker 208 S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Hjulbultsäkring P337A M SPORTPAKET M Sportpaket S428A WARNDREIECK Varntriangel och förbandspaket S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-System S473A ARMAUFLAGE VORN Armstöd fram S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sportstol S493A ABLAGENPAKET Förvaringspaket S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S4B3A INTERIEURLEISTEN ALU AKZENTSCHLIFF Innerprydnadslist alu. "Akzentschliff" S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Stralkastarspolare S521A REGENSENSOR Regnsensor S522A XENON-LICHT Xenon-Ljus S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatautomatik S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Hastighetsreglering S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Huvudstöd bak fällbar S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 för DVD S704A M SPORTFAHRWERK M sportchassi S715A M AERODYNAMIKPAKET M aerodynamik-paket S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Takhimmel antracit P7AXA ADVANTAGE PAKET I.V.M. M SPORTPAKET Paket Advantage + M Sport S7XAA M LEDERLENK.+SCHALTWIP.+MULTIF. M-läderratt+paddel+multifunktion S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Utförande för kallt klimat S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Extra-Export tankning S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Språkversion engelska S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Aterförsäljarslista Europa S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR Fordonsdokumentation svenska S8SPA COP STEUERUNG Styrning COP S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterieurdelar in vehicelfärg S339A SHADOW LINE Shadow-Line S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Eldriven foensterhiss fram/bak S520A NEBELSCHEINWERFER Dimstraalkastare S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare |
|
| Hur fick du fram en där informationen? Jag har också en bil jag skulle vilja kolla upp, men vill helst inte lägga ut regnr här. | |
| Kändes ganska klent med utrustning i den bilen va? Jag vill gärna ha största stereon och gärna navi. Vad mer borde bara på en 1 serie? | |
|
www.carfax.se - Med registreringsnummer så får du bilens VIN kod www.bmwvin.com - sista 7 bokstäverna/siffrorna i VIN koden ger dig all info som behövs. |
|
|
"Rätt" utrustning för en etta har diskuterats flitigt här och alla har sin egen syn på vad det är. =) Ser ut att vara advantage (förvaring, armstöd, dimljus och acc) och m-sport paketet, den verkar inte ha comfortpaketet (PDC bak och avbländbar innerbackspegel saknas). Rätt färg har den i alla fall ;) |
|
|
Och om du inte vill gynna skojarna å Carfax finns ju alltid den gamla hederliga Transportstyrelsen: Länk /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Här kan ni själv kolla Länk Klicka på länken under " Siirry osaluetteloon " Skriv in.. Användare: eu111111 Lösen : bmwetk1 |
|
|
Eller - som nämns här ovan - här: Länk Inga inloggningar eller lösenord, bara att knacka in chassinumret :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
| e30cabbe: smidigt :) | |
| Någon som kan få fram utrustning på WP1ZZZ9PZ6LA06892 . Det är en porsche cayenne | |
|
Länk /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.