|
|
|
|---|---|
|
Hej, sen jag köpte min bil så märkte jag att AC fungerade aldrig. Den lös inte heller när man tryckte på den. Men när jag öppnade motorrummet så märkte jag att det saknas något där, här e bild. Länk är det någon som vet vad det är för något och VART man kan få tag på detta? jag misstänker att det ska sitta något där men vet inte vad det är till! mvh | |
| Finns inget som säger att det MÅSTE sitta ett relä där...När AC:n inte funkar brukar det bero på för lite gas i systemet, oftast pga läckage. Vet ej om knappen skall lysa eller ej eftersom AC har alltid fungerat på min E34, på E36 har jag för mig att den lyser även om systemet är tomt... | |
|
enda ja kunde hitta va denna bilden som verkar va på samma box men med lite annat utförande. Länk //Andree |
|
|
nu såg ja att det va från en 740 från -93 //Andree |
|
| Jag känner på mig att reläet behövs i bilen. Är det någon som vet vart någonstans man kan köpa det? | |
|
åk in till bmw elr nån reservdels försäljare o låt dom kika på kan dom kolla upp vilket relä du ska ha. //Andree |
|
|
Okej det ska jag göra. Tack för svaret! ///Mvh Mike. |
|
|
På BMW eller skroten kanske. Dock är det med största sannolikhet platsen för relät till strålkastarrengöringen. |
|
| Reläplats för strål och dimmljusrengöring för Kanada modeller. | |
|
För alla modeller med strålkastarrengöring snarare. Jag hade relät på en av mina 540. |
|
| Lampan bör lysa även om inte kompressorn går, går den inte så brukar det bero på för lite kylmedel. | |
| Megachef, men nu är det så att den lyser inte alls! Dom båda knapparna lyser inte som har med kompressorn o göra! Är det någon här som vet vad felet kan vara..? Vart sitter kompressorn ens? Är det den "stora" grejen till vänster om motorrummet i fronten..? Mvh Mike | |
| "Två knappar som har med kompressorn att göra" Vilken är den andra? | |
| Oj skrev lite otydligt. Den ena är till A/C och den andra är till luftcirkulationen.. O båda dom fungerar ej! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.