|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som känner till denna bilen eller har tittat på den live? Länk /Anders | |
|
ingen som vet något eller sett bilen live? Hur viktigt är det att den saknar M-drive? Känns lite surt att köpa en M3 utan M-drive men kommer inte att använda den för bana eller liknande utan mera att glida med, så det spelar ingen roll för mig men tänkte värdemässigt senare? /Anders |
|
| På en cab torde M-drive ha minimal betydelse. Antar att du får JWY280 för 430-440', monterar 19" och ut med den igen till försäljning? | |
| Personligen sörjer jag mer att den inte har EDC. När inte heller M-drive fanns så var saken klar för mig - intresset föll pladask. Nästa objekt, framåt! :) | |
|
Hm, ja 19 tummarna är ju ett måste, EDC och M-drive kan man väl leva utan om priset är rätt... Dock provkörde jag en M3 DKG -09 utan EDC och den tyckte jag var lite väl stötig/hoppig vid normal körning, kanske en smaksak. Personligen tycker jag det känns lite oseriöst när en bilhandlare skriver bilen på sig själv när de har firma...han har ju tydligen köpt den direkt av försenade bil i Malmö?? / Peter |
|
| Med Känsla: ska du ha en M3 nu? hoppas du får mer tid med den då! (skratt) | |
| Slog du till Anders:-) | |
|
jo jag har slagit till /Anders |
|
| Trevligt, ja den rör väl på sig lite mer än Lexus cabben:-) | |
|
jo jag bestämde att skall jag ha en extrabil så vill jag att det är en cab och en BMW cab isåfall. Lexusen är kanonfin men inte min peace of cake. Tog den bara i inbyte tidigare för att bli av med Merca kombin. Är nog rätt mycket BMW nörd egentligen :-) /Anders |
|
| Med Känsla, blir säkert många sköna mil med den också, hoppas vi får en bättre sommar än vad det har varit hittills så du kan köra nercabbat! | |
| Vad är priset på den? Tråkig interiör tycker jag. Annars mycke fin! | |
| Beolab, vad är tråkigt med interiören? Verkar vara en kanon bil! | |
|
bilen levererad nu och har hunnit avverka några roliga mil, rätt häftig känsla att köra nercabbat i en M3 måste jag säga! Vad gäller inredningen så förstår jag inte att du tycker den är tråkig, jag tycker faktiskt tvärtom. Iofs mycket mörkt och hade jag specat bilen som ny hade jag inte valt svart skinn, men svart kanske ändå är bäst på en cab. Jag är iaf hittills väldigt nöjd. /Anders |
|
|
Svart skinn + alupaneler är det enda rätta. Eftersom jag själv är på jakt efter en M3 E93 är även jag nyfiken på priset. Behöver inte veta kronor och ören utan det räcker med prut i % på annonserat pris så vet jag. Powerpost funkar om herr Känsla inte vill skriva ut det offentligt. Tilläggas bör att denna bil var lågt prissatt redan från början så dra inte igång någon mobb om det inte handlar om någon större prutmån i händelse av att slutpriset skrivs ut i tråden. |
|
|
bytte bort min Lexus cab så omöjligt att säga vilket pris det var på M3-an. /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.