|
|
|
|---|---|
|
Jag köpte mig precis en 330 CI med Alcantara stolar. Efter 10 års användning så brukar det uppstå en del noppror i tyget. Dessa fick jag bort med hjälp av OBH Nordicas nopprare, Länk finns på Elgiganten för 100 kr. Jag blev väldigt nöjd. Lägger upp bilder för den intresserade. FÖRE: Länk EFTER: Länk SLUTRESULTAT PÅ ANDRA STOLEN: Länk LUDD: Länk Blev en del ludd =) | |
| Bra tips ska testas :) | |
| Klockrent!! | |
|
Skall provas!!! /Scnitzermann |
|
| köpte en idag, funkade hur bra som helst! tack! | |
| Nice, kör alla OBH Nordica? Köpte en i Ullared (!) idag. | |
| marin849: Det är nog samma pryl :) | |
|
Före: Länk Påbörjat: Länk Efter: Länk Undrar hur många gånger man kan göra det innan klädseln är slut. |
|
|
Har också provat idag. Hur bra som helst! Tackar för tipset Sjoling!! /Scnitzermann |
|
| Gjorde detta på min gamla e39 också på förarstolen och det blev hur bra som helst. | |
| Gjorde min nyss med. Dock dog batteriet när jag skulle påbörja den andra stolen. Men resultatet blev skit bra! Tack för tipset riktigt smart och billig lösning | |
|
Jag kom dessutom till den oerhörda insikten att OBHs maskin kan användas lite överallt i hemmet! Någon resten av världen väl känt till i 20 år... Tre skär och en liten fläkt som blåser ner stoftet i behållaren. :) |
|
|
Kul att så många får nytta av det =) kanoners Blev väldigt bra resultat marin849. gj! |
|
|
Ser verkligen kanon ut! är det denna modell ni alla använder? Länk |
|
|
Nej, den ska vara vit o blå. :) Ja. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.