|
|
|
|---|---|
| Fundra att köpa en sådan?nåt man ska se upp för på en sån ? Några standard fel på dom? | |
|
Länk Eller sök på forumet. |
|
| ok , hur mycket är en sådan värd , -01 automat 25000 mil , svart ,M paket mm? | |
|
Allt beror ju på skicket. Jag fick 69 för min Topaz blåa 02:a för några månader sedan med originalfälgar. 20K mil, 530 M-Sport, manuell, Touring, helskinn. Extremt fint skick förutom början till lite rost i bagagelucka. Länk En i bruksskick med 25K mil borde väl hamna på runt 50-55 i slutpris? Mvh Chrille |
|
| Det hörs lite högt. Jag säljer i vart fall min 530iAT, 23k mil, vinrödmet, standardchassie, biege skinn m.m. i bra bruksskick på studs för 50´ om någon skulle föreslå det. Då skall jag fixa PDC:n och torkaren på bakluckan (enda kända felen) innan lev också... | |
|
Etoda: Tittar man på Värdet/efterfrågan på en M-Sport mot en icke M-Sport Touring är skillnaden enorm. Tänk på att ta in det i beräkningarna när du värderar en M-Sportbil.. Mvh Chrille |
|
|
deejaywasp: Vad är det som gör skillnaden menar du? Chassiekomponenterna kostar inte mycket att eftermontera (inte så jobbigt heller), så kan jag dra slutsatsen att det ligger i plasten fram och bak? Eller är det stolar och ratt (som de flesta bilar ändå har M-varianten av)? Lite nyfiken på varför är jag allt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.