|
|
|
|---|---|
|
Hej alla entusiaster. Tänkte bara dela med mig med denna länk, kanske autopower borde lägga upp i en bra o ha länk lista nånstans på siten. Jag gissar att idag vet dom flesta om realoem Länk siten med hela BMW ETK katalogen(reservdelar) dock är den bara på engelska o börjar bli fylld med annonser. Den snygga är ju också bmwfans Länk ETK katalog som har funnits ett bra tag. Men nu hittade jag också BMWs egna officiella ETK katalog online. Länk För dom om inte vet det så finns också BMW verkstadmanualer på de flesta modeller tillgängliga här: Länk o elScheman hittar man lite varstans idag men även här: Länk Mvh Peter | |
|
Eller så kör man på: 6/2012 BMW ETK_Multilanguage inkl priser på varje art nr...svenska finns oxå. sen uppdaterar man bara småfilerna varje månad..BMW ETK släpps varje månad.. 7/2012 är nästkommande nästa vecka |
|
|
visst om man vill hålla på med CD nedladdningar osv. |
|
|
CD?? DVD.. tar inte lång tid,att uppdatera småfiler/prislitan. men,men,upp till var och en |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Var hittar du ETKn Bianca? BMWCS 5375 "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Köp inte ifrån skruvat om ni vill ha grejerna fort. Beställde en generator den 18 juni. Sen skickade dom den fel? vad jag fattade de som. Kommer väl o ta ett tag, så funderar på o ställa av bilen! |
|
|
Sidan du länkar är ju identisk med bmwfans.info förutom språket. Stora fördelen med bmwfans är ju att reklamen stör mycket mindre. Va ju rörigt som fan på bmwetk.. |
|
| bmw ftp-server | |
| Har du en länk för oss som inte är hackers? | |
Ekin |
tack till dig pgr69! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.