|
|
|
|---|---|
|
Tjenixen alla fantaster! Jag äger en M5:a och tänkte kolla om ni som har lite mer koll på allt och gladeligen tar reda på saker och ting kan se om ni hittar nånting "skumt" med min bil eftersom jag KANSKE vill sälja den! :P jag är inte direkt orolig, men vore kul (?) att veta ifall nått fuffens har hänt med pärlan! reg nummret är: PXS 598. Tack på förhand / Anton | |
|
sånt tar man reda på INNAN köp,inte när man ska sälja:):) din bil är väl sv-såld. bara ringa din lokala Autopartner/BMW handlare o kolla Privatimport: Nej Antal ägare: 12 Fordonet tillverkat: 1999-10 Producentansvarig: 556313-5002 I trafik första gången i Sverige: 1999-10-21 Senast godkända besiktning: 2012-03-29 Vägmätarställning, km: 147951 Chassinummer WBSDE91090GJ18490 Typkod DE91 Typ M5 (EUR) E-modellserie E39 () Serie 5 Typ LIM Styrning LL Dörrar 4 Motor S62 Cylindervolym 5.00 Motoreffekt 294 Motor HECK Växellåda MECH Färg CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Stoldynor WALK NAPPA/SCHWARZ (M3SW) Produktionsdatum 1999-09-29 S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Bortfallat, modellbeteckning S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Klimat komfort vindruta S416A SONNENSCHUTZROLLOS Solskyddsgardin bak sidleges S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Ädelträutrustning S441A RAUCHERPAKET Rökare-sats S465A DURCHLADESYSTEM Nedfaellbart baksaete S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Biltelefon (GSM) m kartläsning, fram S672A CD WECHSLER 6-FACH CD-växlare för 6 skivor S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Utförande för kallt klimat S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Aterförsäljarslista Europa S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR Bordliteratur schwedisch S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Halvljusautomatik-koppling S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamisk stabilitetskontroll S216A SERVOTRONIC SERVOSTYRNING-SERVOTRONIC S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Sidoairbag f bakpassagerar S302A ALARMANLAGE Stöldskyddsanläggning S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Inlaeggningsmatta velours S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND In-/utvänd. speglar m. nedbländ.autom S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Stolsjustering elektrisk med memory S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Svankstöd förare och frams.passagerare S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Strålkast.rengör.anl/intensivrengöring S520A NEBELSCHEINWERFER Dimstraalkastare S522A XENON-LICHT Xenon-Ljus S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatautomatik S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare S555A BORDCOMPUTER Bordcomputer V med fjärrmanövrering S710A M LEDERLENKRAD M Sportratt multifunktionell S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Takhimmel antracit S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Blinkerslampor vita S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Solskyddsgardin bak S464A SKISACK Skidsaeck S473A ARMAUFLAGE VORN Armstöd fram S602A BORDMONITOR MIT TV Bordmonitor med TV S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Förberedelse BMW 6 CD-växlare |
|
|
Jojo absolut ska man göra det! men var mer lite utav intresse! :) Det som du skrev vet jag redan om och tagit reda på, lite mer intresserad ifall det är något fuffens med bilen, alltså backade miltal etc, tvivlar på att det är det, men om nån hittar nått som verkar skumt så vill jag ju veta! :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.