|
|
|
|---|---|
|
Det er ofte problemer med sentrallåsen på min ”nye” 525 xd Touring Enkelte ganger vil den ikke låse, så jeg må bruke nøkkel. når jeg da skal låse opp igjen (med nøkkel) så går alarmen. jeg tror problemet kommer fra bakluka, for det er alltid etter at den er brukt at problemet oppstår. Er den noen som kjenner igjen dette problemet og hvordan det kan løses. (ved verkstedet kan de ikke finne brudd på kablene til luka) Ole | |
|
Hej! Det finns en länk som "Dieselbjörn" fixat här på forumet. Sök inlägg "Garanti på bakluckans kablage E61?" Jag tror du har detta fel på din e61. /Henrik |
|
|
Hei Henrik, Takk for tipset, men jeg klarer ikke å finne lenken til Diselbjørn Ligger det under 5 serien ? Ole |
|
|
Hej! Tryck på sök inlägg som ligger högt upp på sidan och sök på "Garanti på bakluckans kablage E61?" så får du upp det, och ja det ligger under 5 serie |
|
|
Takk igjen Henrik, Nå fant jeg inleggene. Ole |
|
|
Kolla även in denna. En bra PDF med mycket bilder. Länk |
|
|
Hei Dieselmannan, Tusen takk for god service - denne PDF var utrolig detaljert og fin med gode bilder. Jeg skal skrive den ut og ta med til min reperatør. Ole |
|
|
Varsågod. Känns oerhört ledsamt att säga att jag funderar på att överge BMW nästa gång det blir bilbyte. E60 är en mycket trevlig bil att köra men den osar verkligen inte "premium" och kvalitet som E46 och E39 gjorde, inte som jag ser det. Hjullager, Antenförstärkare, Microswitch, kabelbrott och diverse andra lustiga elfel är för mig inte okej på en så ny bil som vars nypris ligger på närmare 500.000. Nu väntar jag bara på kompressor raset. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.