AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
10.644

Dömd för bedrägeri vid skruvad mätarställning

Sida 2 av 2
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
e34: Jag vet inte om du såg min första förklaring eller bara inte förstod den? Jag vet vad Datainspektionen säger om personuppgifter.

Frågan här var att DU tyckte att jag lika gärna kunde skriva ut namnen. NEJ, JAG VILLE/kunde inte lika gärna skriva ut namnen, detta är inte Flashback. Jag ber dig 1000 ggr om ursäkt att jag glömde maska regnumret men det är snart ett obsolet regnummer som kommer att försvinna och därför inte vara återsökbart. Namnen kommer inte försvinna på motsvarande sätt. Vill du fortsätta leka besserwisser angående PUL föreslår jag annat forum för dig. Jävligt tröttsamt...

Du har ägnat 1,5 rad åt själva sakfrågan...

Öppnar champagnen! Börjar det månne bli en attitydförändring hos våra kära domstolar? Tidigare skulle det ju snarare överbevisas till förbannelse.

Håller med LLoydan, förstör inte tråden med massa tjafs om PUL, är det intressant så starta en ny tråd. Kan ju förövrigt alltid starta med att läsa på om lagen ifråga så att man dessutom vet vad man snackar om...
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Den senaste tiden har det dykt upp en del annonser på Blocket - det är annonsörer som kan hjälpa en att skruva mätaren.

Visst skriver de att det skall användas vid installation av ny motor osv - men med handen på hjärtat, så tror jag inte att det är de kunderna de är ute efter.

Så sjukt tråkigt att behöva börja vara nojjig inför varje bilköp - så se till nu att alltid kolla upp bilen ni tänkt köpa.

Jag ogillar miljötalibaner - skarpt.
/Andreas
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Den är tjänsten är tyvärr helt laglig.

-------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.