AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
671

Mera Ljud!

Lövet
Jag undrar om någon har ett bra tips om hur jag kan få lite mera ljud i min 525-91 för billiga pengar. Jag vill helst inte lägga ut några tusenlappar på ett nytt sportavgassystem men om detta nu behövs var ska jag då vända mig. Har redan kollat på de flesta stora leverantörerna som tex Ferrita
Så här ligger det till....

OM du inte vill lägga ut "tusen" lappar på sportavgassystem, då är enklaste sättet att du borrar några hål på avgassystemet... det medför ett dåligt/oproffsigt raggar brummande... och om bilen får godkänd när den besiktigas, tror jag inte...

Kolla på denna sida....

Länk

Ps. Sportluftfilter ger ju lite mer ljud... men inget går upp emot en sportavgasssytem...
tqs
Hihi, hittade lite underbar rörpulning på den där sidan Länk. Tur att verkligheten döljer sig bakom ett rejält sjok plast.
LjudFreak
har du kikat på www.ray.se dä ä rätt billit, men ja vet inte va dä kan kosta till din årsmodell.//Danne
la
43
lavajas
518g BioGas -96
Om du inte är ute efter rostfritt, och vill komma undan så billigt som möjligt, köp Simons sportsystem i lösa delar,,,, det går på runt 2000:- skulle jag tro,,
Nik
Lövet: Om du funderar på att köpa Simons kan jag rekommendera Tegnaby Bildemontering, köpte ett system till min 325:a där för 2240:- inkl. frakt. Tror att det är svårt att hitta billigare än så.
Länk

tqs: Otäck Volvo, snygga fälgar dock.

www.malte-racing.com
Maltek:

2240kr för en hel avgasssytem från motorn->bakåt eller från kat-> bakåt?
X-B: Från kat och bakåt

www.malte-racing.com
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.