|
|
|
|---|---|
| Har slarvat bort mina kludder papper...torxbultarna behöver jag ej info om! Men dom andra vanliga har jag slarvat bort min skiss på bultarna...dom är nämligen olika längd varenda bult typ:( Vars är du Bmw-slangen med din fina bild du hade för ett tag sen på vxllåda och mått på alla bult? | |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
:-) Den bilden la jag ju upp i den där andra tråden du hade :-) Men här kommer bilden igen Länk Fast detta var på min M20B23, finns en minimal chans att det är annorlunda på din M20B25 men det bör vara samma. Jag vill minnas det var såhär när jag demonterade min M20B25 för några år sedan, men är inte säker. Men du kan få äran att bekräfta om ovanstående mått stämmer på din motor eller inte! |
| jag löste de själv med lite raket forskning:) m20b27 på plats:) Fybubblan vad tjorvigt ensam...var tvungen att ringa en vän som centrerade lådan mot kardanen! nu ska man bara få ihop dom där stagen till vxlspaken m.m! Lär få fundera eftersom de var en annan kompis som demonterade dom så de är väl de enda jag inte fattar hittils! Kabelhärvan och alla slangar är märkta så de borde gå att få ihop kanske:) | |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Stämde den bilden över skruvar/placering/dimensioner jag hade med din motor/låda? Vilka stag till växelspaken? Om du menar den där plastringen som du fäster växelspakskulan i så är det inga problem. Rengör allt och prova först att sätt ihop delarna innan du monterar dem på bilen - då lär du dig hur det ska fungera och det blir mycket enklare när du sedan ska göra det på bilen. Är dessutom mycket enklare när allt är rengjort. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.