|
|
|
|---|---|
|
Nytt försök Vill köpa denna M3 vill veta va denna kan vara värd? Länk Dock ser jag den saknar m-drive ? Är de något viktigt jag kör ej bana! Tack på förhand | |
| Enligt annonsen ska det vara en -10:a men då den är påställd första gången 2009-07 så är det. modellår 2009 och inget annat. Men det verkar du ha koll på eftersom du skrev 2009 i rubriken. | |
|
Såg riktigt snygg ut. Hur ser du den saknar m drive? Med tanke på vad man får för bil tycker jag den är värd 400 eller strax över. |
|
|
Jag vet inte vad m-drive är :p något som jag kommer sakna på denna bils spec? Vad ska jag ge max för den ? |
|
|
M drive är en knapp på ratten som man trycker på när man vill ha den sportigaste/värsta inställningen på bilen. Jag tror jag såg på bilen den hade det. Men på svenska vägar klarar man sig utan det. Pruta å se, det är ju säljaren som avgör vad han vill släppa den för. |
|
|
Den saknar m-drive denna bil! Står den har facelift ? Jag blir tveksam till detta om man kollar på bilden på bakljusen! Tror den blir svårsåld sen utan m-drive den har också rullat 5000mil. Jag tycker inte den är värd 400. Är jag ute och cyklar? |
|
|
skillnad på m-knappen och m-driver package. M-driver package har borttagen fartspärr. Kan va bra att veta om man ofta har brådis. M-knappen kan jag inte tänka mig att dom skulle ta bort? Varför skulle dom det på en m3? |
|
| Man får tänka på vad den kostade ny också, priset är redan halverat. Jag tycker den är värd 400. | |
|
Den bilen saknar både EDC och M-drive, vidare så har den lilla ljudanläggningen, ej keyless go, ej breddinställning stolar mm..tillverkad juni-09 M-drive innebär att du kan ställa in bilens antisladd/antispinn system i dels individuellt läge ihop med EDC (ställbar stötdämning) och dels finns såkallat M-mode för optimal körning på tex bana... M3:or generellt har dalat i pris i vår så jag tror ett pris strax under 400 är rimligt. |
|
|
Köpte du bilen kushter:-) |
|
| Yes ;D köpt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.