|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vart kan man få tag på ett reservhjul till en BMW E60? Förutom på BMW o skroten. | |
| Testa med Blocket eller varför inte Powerbörsen. | |
|
Hittar inget på blocket, Har inte kollat på AP ska göra det |
|
| Vad är det för fel på skroten ? | |
| Hittar inget | |
|
Inte undra på - det där ha sålts få E60 med reservhjul. Måste man ha ett sådant blir det väl Tradera/eBay. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Yes får kolla läget där också, Det är inte jag Som behöver utan min kompis far behöver ett reservhjul, Just nu kör han med ett vanligt 16 tums däck i bagaget, Lite jobbigt och tar plats |
|
| Stanic: Ett reservhjul kostar mellan 5-600kr att köpa hos BMW. Vad är problemet med att köpa ett där? | |
|
Nää hans son hade frågat på BMW i Värnamo, Dom ville ha 2500kr sen vet jag inte om det stämmer lr inte |
|
| Har skickat en förfrågan till BMW här i Helsingborg så får i se vad dom säger, | |
| är det inte samma bultcirkel på e39 ?? | |
|
Det är väl Samma men e39orna hade väl ORG hjul i bagaget? Så hade jag på min 525 m-sport E60 har ju bara dom 80km/h däcken |
|
| Länk | |
|
Hehe ja där ser man, Ska meddela han att han har där. Tack ska du ha.! |
|
|
Den du länka till är för E46 såg jag nu, Men hittade för E60 kostar 2200kr... Länk |
|
| Jaså, de slutade med riktiga reservhjul redan på E60... | |
| Stanic: Det jag länkade till är ett reservhjul (nödhjul) till E60. Hur får du det till E46? | |
|
Gick in nu igen det stämmer att det är till E60, Vet inte riktigt hur jag fick det till E46:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.