|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en -10 E92 Cupe som i skrivande stund har ( tror jag diod original Corona ringar) Dom lyser riktigt bra! Men inget i närheten som nyare 5 & 3 serien gör. Jag undrar går det att få som 5serien och 3serien av 30serien att få lika vackra Xenon Corona ringar? Tänkte i första hand på Orginal Xenon konvertering utan att klippa kablar samt allt rackel med eftermarknads prylar. För att ofta behöva bygga om för att få det att fungera. Jag HATAR EL! Allt som jag kan se och röra vid brukar jag kunna fixa utan problem. Men EL Huga ligen. Känns som man har med Lucas ( Lucas var han som uppfan mörkret )att göra med varje gång. | |
|
Om jag inte minns fel kom samma typ av coronaringar på e92 och e93 på 2011 års modell som nya 3 och 5 serien har, och de är av LED-typ. På din bil, precis som på min e93:a sitter det 35 Watts halogenlampor. De går att uppgradera med LED, men de lyser faktiskt sämre än original och det vill man ju inte. Jag har monterat in 23W xenonlampor istället, speciellt framtagna för e92 och e93 innan facelift. De lyser betydlgt starkare och vitare. Något vitare än original xenonhalvljus. Gå in på Xenonkungens hemsida, finns en del speciellt till BMW där. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.